notices

Ral·li Les Costes-Sitges

El dia 29 d'abril es disputarà el 1r Ral·li Les Costes-Sitges, primera prova d...

19è Ral·li Ciutat d'Igualada

El dia 29 d'abril es disputarà el 19è Ral·li Ciutat d'Igualada, puntuable pel ...

AJORNAT!! Eslàlom Olot

El club organitzador ens comunica que per raons alienes al club es veu obligat...

4rt Ral·li de Terra Vila de Bellpuig

El proper dia 13 de maig es disputarà el 4rt Ral·li de Terra Vila de Bellpuig,...

G.P. F1

Del 11 al 14 de maig es disputarà el F1 Gran Premio España Pirelli 2017 al Cir...

  • Ral·li Les Costes-Sitges

  • 19è Ral·li Ciutat d'Igualada

  • AJORNAT!! Eslàlom Olot

  • 4rt Ral·li de Terra Vila de Bellpuig

  • G.P. F1

Ral·li de La Llana

Torres i Noguera guanyen el 18è. Ral·li de la Llana complicat per la pluja i la calamarsa

  • La cursa puntuava la Copa de Catalunya de Grup Històric i Clàssic i per a les Copes de Catalunya de Regularitat Sport i Super Sport
  • La tempesta de dissabte a la Catalunya central va obligar a anul·lar els últims trams previstos

Albert Torres i Jordi Noguera, amb un BMW 320i E30, van guanyar dissabte el 18è. Ral·li de La Llana en l’apartat de Velocitat. La parella va començar dominant la cursa, marcant l’escratx en els dos primers trams, i va mantenir l’avantatge fins al final de la carrera. El segon lloc va ser per a José María Martínez i Luka Larrosa. Amb un BMW M3 E30 van ser els més ràpids en set trams, però que no van poder retallar el marge perdut en la primera jornada i van acabar a 4 segons dels vencedors. El podi el van completar David Granados i Luis Martínez, amb un Subaru Imprezza.

El Ral·li de la Llana va tenir dissabte com a protagonista una tempesta amb calamarsa i pluja que va complicar el desenvolupament de la carrera i va obligar el Motor Club Sabadell, organitzador de la prova, a anul·lar el dos últims trams previstos.

La cursa era puntuable també per a les Copes de Catalunya de Regularitat Sport i Super Sport. En la categoria de Regularitat Sport el primer lloc va ser per a Jordi Gelabert i Albert Sanchez, amb un Porsche 911. La segona posició va correspondre a Antonio Verdaguer i Maria Jesús Mora, amb un Porsche 944 Turbo,  mentre que el tercer lloc se’l va adjudicar Lluís Coma i Daniel Ferreiro, amb un Porsche 930 Turbo.

Pel que fa a la Regularitat Super Sport el triomf va ser per a Joaquim Gummà i Joaquim Turon, amb un BMW 323i. La segona posició va ser per a Joan Miquel Sanchez i Joan Font, amb un Volkswagen Golf 16v. El podi el completarien Joan i Jordi Galtés, amb un BMW 325 E30.

 

IX Ral·li La Pineda Platja

Nil Solans fa el ple a La Pineda i s’apunta la victòria en el primer ral·li de la temporada

  • Amb Miquel Ibáñez de copilot van ser els més ràpids en totes les especials
  • Sergi Pañella va guanyar el Trofeu de Catalunya de Ral·lisprints d’asfalt

Inici de la temporada del certamen català de ral·lis d’asfalt, amb la celebració de la novena edició del Ral·li La Pineda Platja. Sota l’organització de l’escuderia Costa Daurada, la prova era puntuable per a la Copa de Catalunya de Ral·lis d’Asfalt, el Trofeu de Catalunya de Ral·lisprints d’asfalt i la Copa de Catalunya de Regularitat Esport i Súper Esport. Més d’una cinquantena de vehicles van participar en la cursa que constava de quatre trams a doble passada: La Mussara, Castillejos, Escornalbou i La Teixeta. El Ral·li va aplegar un bon nombre de públic en una jornada calorosa.

La victòria va ser per a Nil Solans i Miquel Ibáñez, amb un Peugeot 208 R2. La parella va marcar un ritme molt alt des de l’inici, anotant-se els millors temps ja en les primeres especials del matí. El domini continuaria als trams d’Escornalbou i la Teixeta, i acabarien, ja de nit, apuntant-se l’escratx en tots els trams. Solans i Ibáñez s’endurien també la Challenge Michelin.

La segona posició a La Pineda va ser per a Joan Segú i Òscar González, amb un Citroën DS3 Sport R3. Després de rodar en tercer lloc durant la primera part de la cursa, superat l’equador de la prova es van llançar a per la segona posició. Un segon lloc que van aconseguir en la penúltima especial i que van conservar fins al final.

El podi el van completar Jordi Medina i Joaquim Nogué. Al volant d’un Renault Clio R3T, van rodar en segona posició durant bona part de la cursa però van caure un lloc en la classificació després de la segona passada per Escornalbou. Al final serien tercers a deu segons dels segons classificats.

La Pineda va suposar el primer test en cursa del Peugeot 208 1.2 Pure Tech que utilitzaran els participants en el Volant RACC aquesta temporada.

Els participants en el Trofeu de Catalunya de Ral·lisprints d’asfalt havien de disputar set dels vuit de la cursa, tots exceptuant la segona passada per La Teixeta. El triomf seria per a Sergi Pañella i César Crespo, amb un Mitsubishi EVO X R4, que van ser els més ràpids en totes les especials de la jornada, acabant la prova primers, amb un avantatge de 4,43 segons sobre els segons classificats.

La segona posició va correspondre a Joan Riera i Jaume Estruch, que participaven amb un Peugeot 206 GTI. La parella va resistir els atacs del Renault Clio de Nil Chillon i Xavier Serentill, que completarien a La Pineda el podi dels participants en el Ral·lisprint.

El ral·li La Pineda Platja era puntuable també per als participants de Regularitat.  En la categoria de Regularitat Súper-Esport el primer lloc va ser per a José Herranz i Alberto Amate, amb un Peugeot 205 GT. La segona posició va correspondre a Joan i Jordi Galtes, amb un BMW E30 325, mentre que el tercer lloc se’l va adjudicar Xavier i Ariadna Pons, amb un Toyota Celica.

Pel que fa a la Regularitat Esport el triomf va ser per a Antonio Verdaguer i Maria Jesús Mora, amb un Porsche 944 Turbo. La segona posició va ser per a Carlos Fernández i Isabel García, amb un Volkswagen Golf GTI. El podi el completarien Narcís i Clàudia Marcó amb un Lancia Delta Integrale.

Per classes, Àngel Bonavida i Ramon Segarra, amb un Citroën Saxo, van ser els millors en la classe 2. Sandro Girón i  Oriol Espínola, amb un Renault Clio Sport, van endur-se la classe 3, mentre que la 6 va ser per a Nil Solans i Miquel Ibáñez, amb un Peugeot 208 R2. La classe 7 va ser per a Joan Segú i Óscar González, amb un Citroën DS3 Sport R3. German Sáiz i  Patrícia Baldó, es van anotar la 8, amb un BMW M3 E36, i Marc i David Cendra es van imposar en la classe 12, amb un Volkswagen Golf GTI. Finalment, Jaime Abad i Álex Valle es van adjudicar la classe 13, amb un Ford Sierra Cosworth.

El proper ral·li a disputar-se serà el Ral·li Pla d’Urgell del 8 d’abril, que es disputarà sobre terra.

 
Més articles...
<< Inici < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 Següent > Final >>
Pàgina 1 de 7
Segueix-nos també a

Facebook
Últimes Fotos

image

El canal de flickr recull les millors imatges de cada cap de setmana al món de l'automòbil català.