notices

Ral·li Les Costes-Sitges

El dia 29 d'abril es disputarà el 1r Ral·li Les Costes-Sitges, primera prova d...

19è Ral·li Ciutat d'Igualada

El dia 29 d'abril es disputarà el 19è Ral·li Ciutat d'Igualada, puntuable pel ...

AJORNAT!! Eslàlom Olot

El club organitzador ens comunica que per raons alienes al club es veu obligat...

4rt Ral·li de Terra Vila de Bellpuig

El proper dia 13 de maig es disputarà el 4rt Ral·li de Terra Vila de Bellpuig,...

G.P. F1

Del 11 al 14 de maig es disputarà el F1 Gran Premio España Pirelli 2017 al Cir...

  • Ral·li Les Costes-Sitges

  • 19è Ral·li Ciutat d'Igualada

  • AJORNAT!! Eslàlom Olot

  • 4rt Ral·li de Terra Vila de Bellpuig

  • G.P. F1

VI Pujada Ullastrell

Rècord de participants en la VI Pujada Ullastrell- I Memorial Lluís Costa, amb prop de 90 vehicles

  • Juan José Moll, amb un Speed Car GT-R, va ser el més ràpid, per davant dels monoplaces de Francesc Munné, segon, i Ramon Plaus, tercer
  • Gerard de la Casa, amb l’habitual Seat Córdoba WRC, va ser el més ràpid entre els participants en la categoria de Turismes

Xifra rècord de participació en la penúltima prova de la temporada del Campionat de Catalunya de Muntanya. Prop de 90 vehicles van prendre la sortida en la Pujada Santa Maria de Villalba-Ullastrell, que en la seva sisena edició estrenava memorial en record d’en Lluís Costa, qui va ser president de la Comissió de Muntanya i Oficial d’automobilisme, molt estimat entre pilots i organitzadors.

La prova, organitzada pel club +Gas Factory, constava de dues mànegues d’entrenaments cronometrats i dues curses sobre un tram de 3,77 quilòmetres, al llarg del qual es van aplegar nombrosos aficionats al motor en una matinal assolellada.

Juan José Moll, amb un Speed Car GT-R, havia marcat el millor temps en la segona mànega d’entrenaments cronometrats. El balear es va imposar també en cursa, sent els més ràpid en la primera de les pujades de carrera, l’única en que va puntuar ja que com la resta de monoplaces, no va poder disputar la segona cursa per l’accident d’un participant que va obligar a suspendre el final de la prova.

Francesc Munné, actual campió de Catalunya, va ser segon en la primera mànega d’entrenaments i el més ràpid en la segona, al volant del seu habitual Demon Car. En cursa, va quedar darrere Moll, ocupant el segon calaix del podi, a només dues dècimes del guanyador.

Ramon Plaus, amb un Speed Car H16, va aconseguir el segon millor temps a la primera mànega d’entrenaments cronometrats. L’andorrà pujaria al tercer calaix del podi després de completar el recorregut a només tres dècimes del vencedor de la jornada.

Pel que fa a la categoria de Turismes el millor classificat va ser Gerard de la Casa, vuitè en la general de la jornada, amb l’habitual Seat Córdoba WRC.

El segon calaix del podi en Turismes el va ocupar Luis Aguilera, amb un Seat Leon MK2 Long Race, que va fer valer el temps aconseguit en la primera mànega de cursa. En la segona, abandonaria, després de patir un accident en un dels revolts de la pujada.

Fèlix Jurado, amb un Mitsubishi EVO VI, va ser tercer entre els participants de la categoria de Turismes, desè en  la general de la jornada, a només mig segon del segon classificat.

El Trofeu Propulsió va ser per a Oriol Solé, amb un BMW 318 IS, que va quedar 27è. en la general de la jornada.

La Pujada Ullastrell també era puntuable per als participants en la Copa de Catalunya de Regularitat. El guanyador en Regularitat Super Sport va ser José Carlos Herranz, amb un Peugeot 205 GT. Lluís Llop, va acabar segon, al volant d’un Volkswagen Golf. La tercera posició va ser per a Joan Argemí, amb un Alpine A310.

En la Regularitat Sport, triomf de Mònica Martínez, amb un Porsche 911 Turbo. En segon lloc es va classificar Gabriel Oliver, amb un Lancia Fulvia 1300, mentre que Joan Molas, amb un Seat FL 1600, va ser tercer.

Per classes, Raúl Ramírez, amb un Peugeot 106 Rallye, va ser el millor de la classe 2. La classe 3 va ser per a Felip San Andrés, amb un Renault Clio Ragnotti. Felipe Rodríguez, conduint un Seat Leon Cupra R, assolia la victòria en la classe 4. Jan Solans, amb un Peugeot 208 R2, va ser el millor entre els participants de la classe 6 i Alex Santacatalina, amb un Peugeot 206 RC, va ser el primer classificat de la classe 7. La classe 8 va ser per a Joan Salvans, amb un BMW M3. Jonatan Girón es va adjudicar la 10, amb el seu Renault Clio Cup 3. La classe 11 va ser per a Lluc Rubio, que participava als comandaments d’un Porsche GT3. La classe 12 va ser per a Santiago Vega i el seu Citroën AX, mentre que la 13 va ser per a Luis Aguilera i el seu Seat Leon MK2 Long Race. Gerard de la Casa, amb un Seat Córdoba WRC, es va endur la classe 14. Juan José Moll es va adjudicar la 16 amb un Speed Car GT-R. La 17 va ser per a Eduard Andueza, amb un Citroën AX. Marc Cendra, amb un Volkswagen Golf II, es va endur la classe 18 i José María Martínez Vivancos, amb un BMW M3 E 30, va guanyar en la classe 19. La classe 20 va ser per a Claude Darné, que participava amb un Renault Martini MK II. Finalment, la 21 se l’adjudicaria Oriol Soler, amb un BMW 318 IS.

La propera cursa del Campionat de Catalunya de Muntanya, última de la temporada, tindrà lloc el 12 de novembre i serà la mítica Pujada a Sant Feliu de Codines, que arriba a la seva edició número 44.

 

IV Diada Off-Road de Lleida

La IV Diada Off-Road de Lleida reuneix al circuit 70 pilots d’autocròs i resistència

  • Joan Serrat i Ismael Pasarín van ser els millors en les categories de turismes de l’autocròs, i David Casadevall, en Car Cross
  • Abel i Jesús Torrelles i Miguel Prieto, amb un Seat Ibiza 2.0 es van imposar en la prova de la Copa de Resistència Off-Road

El Circuit de Lleida va acollir aquest cap de setmana la penúltima prova del Campionat de Catalunya d’Autocròs. La cita, organitzada per l’escuderia Lleida, formava part de la IV Diada off-road que comprenia també la celebració d’una prova de la Copa de Catalunya de Resistència off-road. En total, prop de 70 pilots van participar en la Diada. Els participants en l’autocròs estaven distribuïts en tres categories. La divisió II, reservada a vehicles de fisn a 2.000 centímetres cúbics, la divisió II-A, per a vehicles de fins a 1.600 centímetres cúbics, i els Car Cross.

La jornada va començar amb les verificacions tècniques i les mànegues d’entrenaments durant les quals els pilots van posar a punt les mecàniques i van fer els primers reconeixements al circuit. Els participants havien d’afrontar dues mànegues classificatòries abans de la final. Com ja havia succeït en l’anterior Diada, el traçat lleidatà incorporava una variant, l’anomenada Joker Lap. Es tracta d’una desviació dins el circuit que ja s’utilitza habitualment en el mundial de ral·licròs i per la qual els competidors estan obligats a passar almenys un cop en cada mànega. Els participants han de tenir en compte aquesta variant per la seva estratègia de cursa.

En la divisió II, la victòria va ser per a Joan Serrat, amb un Toyota MR2 2.0. Serrat, penalitzat per haver-se saltat la Joker Lap en una de les mànegues classificatòries, va fer una bona sortida en la final i es va situar primer en les primers compassos de la prova. Amb una conducció molt segura i sense errors va mantenir el primer lloc fins al final. Serrat va obrir un forat respecte la resta de participants juntament amb l’Opel Corsa 2.0 de Javier Martínez, que seria finalment segon. El tercer calaix del podi de la categoria seria Josep Maria Escuder, amb un Opel Tigra 2.0

Els participants en la divisió II-A havien de donar 8 voltes al traçat lleidatà. La final va ser molt emocionant. Lluís Codina, va començar comandant la prova, amb Alfonso Fontán i Ismael Pasarín al seu darrere, amb un Citroën Saxo. A falta de tres voltes per a la conclusió, Ismael Pasarín, que havia anat tercer tota la carrera va avançar Alfonso Fontán i, posteriorment, va aprofitar que Lluís Codina feia la Joker Lap, per situar-se ne primera posició i creuar la meta com a guanyador de la carrera. El segon lloc va ser per a Alfonso Fontán, amb Lluís Codina, completant el podi de la categoria.

David Casadevall, amb un Speed Car, va ser el millor entre els sempre espectaculars Car Cross. El segon calaix del podi seria per a Jordi Puigvert, que va acabar la cursa a 1,4 segons del vencedor. Marc Batlle, que havia estat el millor en les mànegues classificatòries, va ser tercer en la final, en una emocionant pugna final pel podi.

Després de l’autocròs va ser el torn de la Resistència off-road, una prova de tres hores de durada. La victòria va ser per a Abel i Jesús Torrelles i Miguel Prieto, amb un Seat Ibiza 2.0, que van completar 127 voltes al traçat de Lleida. Un circuit molt relliscós en la darrera hora de al carrera a causa de la pluja que va caure sobre el circuit en l’últim terç de la prova.  El trio s’imposaria també entre els participants de la classe 2.

El segon lloc de la general va ser per a David Cabeza i Oriol Gel, amb un Peugeot 205 1.6, primer entre els vehicles de la classe 1. El podi el van completar Ivan i Xavier Margarit, que amb un Citroën Saxo van ser segons en la classe 1. El tercer lloc de la classe 1 va ser per a Jorge Baena i Josep López, també amb un Citroën Saxo, que van acabar la prova en sisena posició. El segon lloc de la classe 2 va ser per a José María López i David Tarín, amb un Seat Ibiza 2.0, mentre que el tercer claix del podi en classe 2 va ser per Roger Oto, Ernest Gutiérrez i Roger Garray, que participaven amb un Seat Arosa 1.2 TDI.

La darrera prova del Campionat de Catalunya d’autocrós i de la Copa de Catalunya de Resistència tindrà lloc el 19  de novembre a Mollerussa, en una nova Diada off-road.

 
Més articles...
<< Inici < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 Següent > Final >>
Pàgina 2 de 7
Segueix-nos també a

Facebook
Últimes Fotos

image

El canal de flickr recull les millors imatges de cada cap de setmana al món de l'automòbil català.